top of page
  1. GÄ°RÄ°Åž

 

Türkiye Cumhuriyeti Anayasa’sının 20’nci maddesine göre; herkes özel hayatına ve aile hayatına saygı gösterilmesini ve kendisiyle ilgili kiÅŸisel verilerin korunmasını isteme hakkına sahiptir. Bu hak; kiÅŸinin kendisiyle ilgili kiÅŸisel veriler hakkında bilgilendirilme, bu verilere eriÅŸme, bunların düzeltilmesini veya silinmesini talep etme ve amaçları doÄŸrultusunda kullanılıp kullanılmadığını öÄŸrenmeyi de kapsar.

 

KiÅŸisel verilerin iÅŸlenmesinde baÅŸta özel hayatın gizliliÄŸi olmak üzere kiÅŸilerin temel hak ve özgürlüklerini korumak ve kiÅŸisel verileri iÅŸleyen gerçek ve tüzel kiÅŸilerin yükümlülükleri ile uyacakları usul ve esasları düzenlemek amacı ile 6698 Sayılı KiÅŸisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) 07.04.2016 tarihli 29677 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüÄŸe girmiÅŸtir.

 

Ä°ÅŸbu KiÅŸisel Veri Saklama ve Ä°mha Politikası ("Ä°mha Politikası"), TAGS Tam Alarm Güvenlik Sistemleri Sanayi ve Ticaret Anonim Åžirketi ("Åžirket") tarafından KVK Kanunu’nun 7. maddesi ile KiÅŸisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi veya Anonim Hale Getirilmesi Hakkında Yönetmelik ("Yönetmelik") uyarınca hazırlanmıştır. 

 

Ä°mha Politikasının amacı, iÅŸlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde, 

 

  • KiÅŸisel verilerin muhafazası ve silinmesi amacıyla Kanun ve Yönetmelik'e uygun sürelerin belirlenmesi, 

  • Åžirket dâhilinde müÅŸteriler, ziyaretçiler, çalışanlar, çalışan adayları, tedarikçiler- taÅŸeronlar ve onların çalışanları, iÅŸ ortakları, internet sitesini kullananlar, kısacası sayılanlarla sınırlı olmamak üzere faaliyetler sırasında temas edilen kiÅŸilerden edinilen tüm kiÅŸisel verilerin, hangi süre ve koÅŸullarda saklanacağına iliÅŸkin bilginin saÄŸlanması, 

  • Åžirket tarafından tutulan kiÅŸisel verilerin iÅŸlendikleri amaç için gerekli olan azami süreyi belirleme iÅŸlemi ile silme, yok etme ve anonim hale getirme iÅŸlemlerinin dayanağını açıklaması, 

  • Tutulması gerekli kiÅŸisel verilerin Kanun ve Yönetmelik'e uygun olarak saklanmasının saÄŸlanması, 

  • Tutulan kayıt ortamlarının belirlenmesi suretiyle saklanan kiÅŸisel verilere hızlı, kolay ve etkili eriÅŸimin saÄŸlanmasıdır.

​

2. TANIMLAR

​

Ä°ÅŸbu Ä°mha Politikası’nda kullanılan terimler aÅŸağıda yer alan anlamlara gelmektedir: 

 4. KİŞİSEL VERÄ°LERÄ° SAKLAMA ve Ä°MHA SÜREÇLERÄ°NDE YER ALAN GÖREVLÄ°LERÄ°N UNVANLARI BÄ°RÄ°MLERÄ° ve GÖREV TANIMLARI 

​

Åžirketin tüm birimleri ve çalışanları, sorumlu birimlerce Politika kapsamında alınmakta olan teknik ve idari tedbirlerin gereÄŸi gibi uygulanması, birim çalışanlarının eÄŸitimi ve farkındalığının arttırılması, izlenmesi ve sürekli denetimi ile kiÅŸisel verilerin hukuka aykırı olarak iÅŸlenmesinin önlenmesi, kiÅŸisel verilere hukuka aykırı olarak eriÅŸilmesinin önlenmesi ve kiÅŸisel verilerin hukuka uygun saklanmasının saÄŸlanması amacıyla kiÅŸisel veri iÅŸlenen tüm ortamlarda veri güvenliÄŸini saÄŸlamaya yönelik teknik ve idari tedbirlerin alınması konularında sorumlu birimlere aktif olarak destek verir.  

 

KiÅŸisel verilerin saklama ve imha süreçlerinde görev alanların unvanları, birimleri ve görev tanımlarına ait dağılım aÅŸağıdaki tabloda verilmiÅŸtir.

  4.KAYIT ORTAMLARI

​

Åžirket, aÅŸağıda detayları açıklanan kayıt ortamlarında veri iÅŸleme faaliyetlerini sürdürmektedir:

 

1.Elektronik Ortamlar

​

  • Sunucular ( etki alanı, yedekleme, e-posta, veri tabanı, bulut, web, dosya paylaşım vb. ),

  • Yazılımlar ( ofis yazılımları, kurum içi portal, kamera kayıt görüntüleme, VERBÄ°S vb. ),

  • Bilgi güvenliÄŸi cihazları ( güvenlik duvarı, saldırı tespit ve engelleme, günlük kayıt dosyası, antivirüs vb. ),

  • KiÅŸisel bilgisayarlar ( masaüstü, dizüstü ),

  • Mobil cihazlar ( telefon, tablet vb. ),

  • Optik diskler ( CD, DVD, hard disk vb.),

  • Çıkartılabilir bellekler ( USB, hafıza kartı vb. ),

  • Yazıcı, tarayıcı, fotokopi makinesi,fotoÄŸraf makinası

​

2.Elektronik Olmayan Ortamlar

​

  • Kağıt,

  • Manuel veri kayıt sistemleri ( anket formları, ziyaretçi giriÅŸ defteri vb.)

  • Yazılı –basılı görsel ortam

  • Birim dolapları

  • Klasörler

  • ArÅŸiv

​

 5.KİŞİSEL VERÄ°LERÄ°N SAKLANMASI

 

Åžirket tarafından; müÅŸteriler, ziyaretçiler, çalışanlar, çalışan adayları,  tedarikçiler, taÅŸeronlar, hissedarlar, iÅŸ ortakları, internet sitesi ve kioskları kullananlar, kısacası sayılanlarla sınırlı olmamak üzere faaliyetler sırasında temas edilen kiÅŸilerden edinilen tüm kiÅŸisel veriler Kanuna uygun olarak saklanır ve imha edilir. Kanunun 3. maddesinde kiÅŸisel verilerin iÅŸlenmesi kavramı tanımlanmış, 4. maddesinde iÅŸlenen kiÅŸisel verinin iÅŸlendikleri amaçla baÄŸlantılı, sınırlı ve ölçülü olması ve ilgili mevzuatta öngörülen veya iÅŸlendikleri amaç için gerekli süre kadar muhafaza edilmesi gerektiÄŸi belirtilmiÅŸ, 5 ve 6. maddelerde ise kiÅŸisel verilerin iÅŸleme ÅŸartları sayılmıştır. Buna göre, ÅŸirket faaliyetleri çerçevesinde kiÅŸisel verileri, ilgili mevzuatta öngörülen veya iÅŸleme amaçlarımıza uygun süre kadar saklamaktadır.

 

 6.KİŞİSEL VERÄ°LERÄ°N SAKLANMASINI GEREKTÄ°REN HUKUKÄ° SEBEPLER  VE Ä°ÅžLEME AMAÇLARI 

​

6.1.     KiÅŸisel Verilerin Saklanmasını Gerektiren Hukuki Sebepler

​

Åžirket, elde ettiÄŸi kiÅŸisel verileri aÅŸağıda belirtilen mevzuatlarda öngörülen sebepler ve süreler dahilinde muhafaza eder;

​​​

  • ​

  • 6698 sayılı KiÅŸisel Verilerin Korunması Kanunu, 

  • 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu,

  • 6102 Sayılı Türk Ticaret Kanunu,

  • 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun,

  • 4734 sayılı Kamu Ä°hale Kanunu, 

  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, 

  • 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel SaÄŸlık Sigortası Kanunu,

  • 5651 sayılı Ä°nternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla Ä°ÅŸlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun,

  • 5188 Sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanun, 

  • 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi Kanunu,

  • 6331 sayılı Ä°ÅŸ SaÄŸlığı ve GüvenliÄŸi Kanunu, 

  • 4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanunu, 

  • 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun, 

  • 4857 sayılı Ä°ÅŸ Kanunu, 

  • 2547 sayılı YükseköÄŸretim Kanunu, 

  • 5434 sayılı Emekli SaÄŸlığı Kanunu,

  • 213 Sayılı Vergi Usul Kanunu 

  • 2828 sayılı Sosyal Hizmetler Kanunu 

  • 6585 sayılı Perakende Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun,

  • 26.02.2016 tarihinde Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından çıkartılan 29636 sayılı AlıveriÅŸ Merkezleri Hakkında Yönetmelik

  • Milli Savunma Bakanlığı Savunma Sanayii GüvenliÄŸi Yönergesi

  • Ä°ÅŸyeri Bina ve Eklentilerinde Alınacak SaÄŸlık ve Güvenlik Önlemlerine Ä°liÅŸkin Yönetmelik, 

  • ArÅŸiv Hizmetleri Hakkında Yönetmelik â€‹

​

     Bu kanunlar uyarınca yürürlükte olan diÄŸer ikincil düzenlemeler çerçevesinde öngörülen saklama süreleri kadar saklanmaktadır.

​

6.2     KiÅŸisel Verilerin Saklanmasını Gerektiren Ä°ÅŸleme Amaçları 

​

Åžirket, faaliyetleri çerçevesinde iÅŸlemekte olduÄŸu kiÅŸisel verileri aÅŸağıda belirtilen amaç ve/veya amaçlar doÄŸrultusunda saklamaktadır;

​

  1. Åžirket Ä°nsan Kaynakları Prosedür, Politika Ve Süreçlerini Planlanması Ve/Veya Uygulanması Amacıyla; 

 

  • Çalışanların iÅŸe baÅŸlama ve/veya özlük süreçlerinin planlanması ve/veya yürütülmesi

  • Çalışan adaylarının baÅŸvuru süreçlerinin yürütülmesi

  • Çalışan Adayı / Stajyer / ÖÄŸrenci Seçme Ve YerleÅŸtirme Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Çalışanlar için yan haklar ve menfaatleri süreçlerinin yönetilmesi

  • Çalışanlar için iÅŸ akdi ve yasal mevzuattan kaynaklı yükümlülüklerin yerine getirilmesi

  • Faaliyetlerin mevzuata uygun yönetilmesi

  • Görevlendirme süreçlerinin yürütülmesi

  • Personel atama/terfi süreçlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Yetenek/kariyer geliÅŸimi faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Ä°ÅŸ saÄŸlığı ve/veya güvenliÄŸi çerçevesinde gerçekleÅŸtirilmesi gereken faaliyetlerin planlanması ve/veya icrası

  • Åžirket içi/dışı eÄŸitim faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Çalışanların iÅŸ faaliyetlerinin takibi ve/veya denetimi

  • Çalışanlara yönelik yan haklar ve/veya menfaatlerin planlanması ve/veya icrası

  • Çalışanların yurt içi / yurt dışı seyahatlerinin (etkinlik, organizasyon, fuar ve benzeri) planlanması ve/veya icrası

  • Çalışanların ücretli/ücretsiz izin planlamasının yapılması ve/veya takibi

  • Çalışanların ücretlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Çalışanların çıkış iÅŸlemlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Disiplin/etik süreçleri ile ilgili gerekli operasyonel faaliyetlerin planlanması ve/veya icrası

  • Denetim ve Etik Faaliyetlerin Yürütülmesi

  • Çalışanların görevlendirme süreçleri, ürün teslimi veya hizmet iliÅŸkisinin yürütülmesi

  • Ä°ÅŸe giriÅŸ, atama, terfi, özel günler ve/veya çıkış hallerinde Åžirket içi bilgilendirme duyurularının yapılması

  • Çalışanlar için iÅŸ akdi ve/veya mevzuattan kaynaklı yükümlülüklerin yerine getirilmesi

  • Ä°ÅŸ sürekliliÄŸinin saÄŸlanması faaliyetlerinin yürütülmesi

  • Çalışan memnuniyeti ve/veya baÄŸlılığı süreçlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Performans DeÄŸerlendirme Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Çalışanların bordrolama süreçlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Ä°lgili mevzuatlar kapsamında yararlanabileceÄŸimiz teÅŸviklerin tespit edilmesi ve hesaplanması

​

2. Åžirketimizin Ve/Veya Åžirketimizle Ä°ÅŸ Ä°liÅŸkisi Ä°çerisinde Olan Üçüncü KiÅŸilerin Hem Hukuki Hem Teknik Anlamda GüvenliÄŸinin SaÄŸlanması Faaliyetlerinin Planlanması Ve /Veya Uygulanması Amacıyla;

 

     Åžirket faaliyetlerinin Åžirket prosedürleri ve/veya ilgili mevzuata uygun olarak yürütülmesinin temini için gerekli operasyonel faaliyetlerinin        planlanması ve/veya icrası ve güvenliÄŸi ile faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi  

  • Åžirketimizin iç/dış denetim, teftiÅŸ, soruÅŸturma ve/veya kontrol faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Åžirket yerleÅŸkeleri ve/veya tesislerinin güvenliÄŸinin temini

  • Hukuk iÅŸlerinin, sözleÅŸme süreçlerinin ve/veya hukuki taleplerin takibi, hukuki iliÅŸkinin sona ermesinden sonra iÅŸlem geçmiÅŸine iliÅŸkin bilgilerin uyuÅŸmazlık halinde delil olarak kullanılması

  • Resmi kurum ve/veya kuruluÅŸlardan talep edilen bilgi veya belge ile taleplerin saÄŸlanması ve kayıt altına alınması faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Acil durum ve/veya olay yönetimi süreçlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Åžirket demirbaÅŸlarının ve/veya kaynaklarının güvenliÄŸinin temini

  • Bilgi teknolojileri alt yapısının oluÅŸturulması ve/veya yönetilmesi

  • EriÅŸim yetkilerinin yürütülmesi

  • Åžirket dışındaki kiÅŸilerin bilgiye eriÅŸim yetkisinin tanımlanması ve/veya denetimi

  • Verilerin doÄŸru ve/veya güncel olmasının saÄŸlanması

  • Fiziksel mekân güvenliÄŸinin temini

  • Åžirketler ve ortaklık hukuku iÅŸlemlerinin gerçekleÅŸtirilmesi faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası

  • Åžirket operasyonlarının güvenliÄŸinin temini

  • Taşınır Mal Ve Kaynakların GüvenliÄŸinin Temini

  • Tedarik Zinciri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Bilgi güvenliÄŸi süreçlerinin planlanması, denetimi ve/veya icrası

  • Yetkili KiÅŸi, Kurum Ve KuruluÅŸlara Bilgi Verilmesi

  • Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi

  • SözleÅŸme süreçlerinin ve/veya hukuki taleplerin takibi

  • Alt iÅŸveren çalışanlarının kayıtlarının oluÅŸturulması, denetimi ve/veya takibi faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası​

​

3. Åžirket Tarafından Ve/Veya Åžirket Nam Ve Hesabına Sunulan Ürün Ve/Veya Hizmetlerden Ä°lgili KiÅŸileri Faydalandırmak Ve MüÅŸteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi Ä°çin Gerekli Çalışmaların GerçekleÅŸtirilmesi Ve Ä°lgili Ä°ÅŸ Süreçlerinin Devamlılığının SaÄŸlanması Amacıyla;

​

  • MüÅŸteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi

  • MüÅŸteri iliÅŸkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi 

  • Dijital ve/veya diÄŸer mecralar aracılığı ile toplanan müÅŸteri talep ve/veya ÅŸikâyetlerinin deÄŸerlendirilmesi, 

  • Dijital ve/veya diÄŸer mecralarda reklam ve/veya tanıtım ve/veya pazarlama aktivitelerinin tasarlanması ve/veya icrası, 

  • Åžirket web sitesi de dahil olmak üzere yazılı ve görsel basın, sosyal medya veya afiÅŸ/katalog/bülten gibi ÅŸirketin haberlerinin ve reklamlarının geçtiÄŸi tüm belge ve mecralarda yayınlanması/paylaşılması, 

  • Kurumsal iletiÅŸim ve bu kapsamda sair etkinlik, fuar, kampanya ve davetlerin düzenlenmesi ve bunlar hakkında bilgilendirme yapılması

  • Pazar araÅŸtırma çalışmalarının yürütülmesi 

  • Satış ve pazarlama analiz çalışmaları ile ürün/hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yönetilmesi,

  • Ziyaretçi kayıtlarının oluÅŸturulması ve takibi

  • Sosyal sorumluluk ve sivil toplum aktivitelerinin yürütülmesi

  • Sponsorluk faaliyetlerinin yürütülmesi

  • Stratejik planlama faaliyetlerinin yürütülmesi

  • Pazarlama analiz çalışmalarının yürütülmesi

  • Ücret politikasının yürütülmesi

  • Firma / ürün / hizmetlere baÄŸlılık süreçlerinin yürütülmesi

  • Talep / ÅŸikâyetlerin takibi

​

4. Åžirket Tarafından Yürütülen Ticari Ve/Veya Operasyonel Faaliyetlerin GerçekleÅŸtirilmesi Ä°çin Ä°lgili Ä°ÅŸ Birimlerimiz Tarafından Gerekli Çalışmaların Yapılması Ve Buna BaÄŸlı Ä°ÅŸ Süreçlerinin Yürütülmesi Amacıyla, 

​

  • Mal/hizmet satın alma süreçlerinin planlanması ve yürütülmesi, 

  • Mal/Hizmet Üretim ve Opreasyon Süreçlerinin Yönetilmesi 

  • Mal/hizmet satış süreçlerinin yürütülme, malhizmet satış sonrası destek hizmetlerin yürütülmesi, 

  • Finans ve/veya muhasebe iÅŸlerinin takibi,

  • Ä°ÅŸ faaliyetlerinin verimlilik ve/veya yerindelik analizlerinin gerçekleÅŸtirilmesi faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası, 

  • Kurumsal yönetim faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası, 

  • Åžirketimiz ürünlerinin stok ve/veya sevkiyat iÅŸlemlerinin planlanması ve/veya icrası, 

  • Lojistik Faaliyetlerin Yürütülmesi

  • Kurumsal iletiÅŸim faaliyetlerinin planlanması ve yürütülmesi, 

  • Operasyon ve/veya verimlilik süreçlerinin planlanması ve/veya uygulanması ,

  • Åžirket içi/dışı raporlama faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası” alt amaçları ile birlikte 

  • Ä°ç Denetim/ SoruÅŸturma / Ä°stihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi

​

Åžirket Ticari Hayatının ve Ä°ÅŸ GeliÅŸtirme Stratejilerinin Planlanması, Düzenlenmesi ve Uygulanması Amacıyla,

 

  • Åžirketin finansal risk süreçlerinin planlanması ve/veya icrası,

  • Saklama ve arÅŸiv faaliyetlerinin yürütülmesi,

  • Yatırım süreçlerinin yönetilmesi,

  • Yönetim Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Ä°ÅŸ ortakları /tedarikçi ve taÅŸeronlarla olan iliÅŸkilerin yönetimi,

  • Ä°ÅŸ Faaliyetlerinin Yürütülmesi ve Denetimi

  • Hissedarlar, baÄŸlı ortaklıkları ve iÅŸtiraklari ile olan organik baÄŸ süreçlerinin getirdiÄŸi faaliyetlerin düzenlenmesi ve süreçlerin yönetimi,

  • Ä°ÅŸ süreçlerinin iyileÅŸtirilmesine yönelik önerilerin alınması ve deÄŸerlendirilmesi

  • Ä°ÅŸ SürekliliÄŸinin SaÄŸlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi

​

1.KİŞİSEL VERÄ°LERÄ°N GÜVENLÄ° BÄ°R ÅžEKÄ°LDE SAKLANMASI Ä°LE HUKUKA AYKIRI OLARAK Ä°ÅžLENMESÄ° VE ERİŞİLMESÄ°NÄ°N ÖNLENMESÄ° Ä°ÇÄ°N ALINMIÅž TEKNÄ°K VE Ä°DARÄ° TEDBÄ°RLER

 

Åžirket, KVK Kanunu’nun 12’inci maddesine uygun olarak, iÅŸlemekte olduÄŸu kiÅŸisel verilerin hukuka aykırı olarak iÅŸlenmesini önlemek, verilere hukuka aykırı olarak eriÅŸilmesini önlemek ve verilerin muhafazasını saÄŸlamak için uygun güvenlik düzeyini saÄŸlamaya yönelik gerekli teknik ve idari tedbirleri almakta, bu kapsamda gerekli denetimleri yapmak veya yaptırmaktadır. Ä°ÅŸlenen kiÅŸisel verilerin teknik ve idari tüm tedbirler alınmış olmasına raÄŸmen, kanuni olmayan yollarla üçüncü kiÅŸiler tarafından ele geçirilmesi durumunda Åžirket, bu durumu mümkün olan en kısa süre içerisinde ilgili birimlere haber verir.

 

7.1.     Ä°dari Tedbirler

 

  • Åžirket, kiÅŸisel verilerin iÅŸlenmesi hakkında bilgili ve deneyimli personel istihdam etmekte ve personeline kiÅŸisel verilerin korunması mevzuatı ve veri güvenliÄŸi kapsamında gerekli eÄŸitimleri vermektedir.

  • Åžirket, eriÅŸim, bilgi güvenliÄŸi kullanım, saklama ve imha konularında kurumsal politikalar hazırlamış ve uygulamaktadır.

  • Åžirket, iÅŸ birimi bazında kiÅŸisel veri iÅŸlenmesi hukuksal uyum gerekliliklerine uygun olarak Åžirket içinde kiÅŸisel verilere eriÅŸim ve yetkilendirme süreçleri tasarlamakta ve uygulamaktadır.

  • Åžirket, gerektiÄŸinde veri maskeleme önlemi uygulamaktadır.

  • Åžirket,  personeli ile arasındaki iliÅŸkiyi düzenleyen ve kiÅŸisel veri içeren her türlü belgeye kiÅŸisel verilerin hukuka uygun olarak iÅŸlenmesi için KVK Kanunu ile öngörülen yükümlülüklere uygun hareket edilmesi gerektiÄŸi, kiÅŸisel verilerin ifÅŸa edilmemesi gerektiÄŸi, kiÅŸisel verilerin hukuka aykırı olarak kullanılmaması gerektiÄŸi ve kiÅŸisel verilere iliÅŸkin gizlilik yükümlülüÄŸünün Åžirket ile olan iÅŸ akdinin sona ermesinden sonra dahi devam ettiÄŸi yönünde kayıtlar eklemiÅŸ olup; personelin bu yükümlülüklere uymaması iÅŸ akdinin feshine varabilecek yaptırımların uygulanmasını gerektirmektedir.

  • Åžirket, çalışanların iÅŸ faaliyetleriyle iliÅŸkili iÅŸlenen kiÅŸisel verileri, KVK Kanunu’nun 5. maddesinde belirtilen ÅŸartlara ve 4. maddesinde öngörülen kiÅŸisel verilerin iÅŸlenmesi ilkelerine uygun olarak, hukuka uygun baÅŸka amaçlar için de iÅŸleyebilmektedir. Bu amaçların neler olduÄŸu konusunda da çalışanlar, uygun usullerle Åžirket tarafından bilgilendirilmektedir.

  • Åžirket, çalışanların iÅŸ faaliyetlerine iliÅŸkin kiÅŸisel verilerinin iÅŸlenmesi sonucunda elde edilen veriler üzerinden bir çalışan aleyhinde ÅŸikâyet prosedürü veya disiplin süreci baÅŸlatılmadan önce, çalışanlara elde edilmiÅŸ verileri görme, bu veriler hakkında açıklamada bulunma ve savunma hakkı vermektedir.

  • Çalışanlar,  öÄŸrendikleri kiÅŸisel verileri KVK Kanunu hükümlerine aykırı olarak baÅŸkasına açıklayamayacağı ve iÅŸleme amacı dışında kullanamayacağı ve bu yükümlülüÄŸün görevden ayrılmalarından sonra da devam edeceÄŸi konusunda bilgilendirilmekte ve bu doÄŸrultuda kendilerinden gerekli taahhütler alınmaktadır.

  • Åžirket tarafından kiÅŸisel verilerin hukuka uygun olarak aktarıldığı kiÅŸiler ile akdedilen sözleÅŸmelere; kiÅŸisel verilerin aktarıldığı kiÅŸilerin, kiÅŸisel verilerin korunması amacıyla gerekli güvenlik tedbirlerini alacağına ve kendi kuruluÅŸlarında bu tedbirlere uyulmasını saÄŸlayacağına iliÅŸkin hükümler eklenmektedir.

  • Åžirket, çalışanların gerçekleÅŸtirileceÄŸi kiÅŸisel veri iÅŸleme faaliyetleri için ÅŸirket içinde sorumlu çalışanlar tayin etmektedir. Bu iÅŸleme neticesinde elde edilen kiÅŸisel verilere eriÅŸim yetkisi olacak çalışan sayısı olabildiÄŸince sınırlı tutulmaktadır. Bu kapsamda Åžirket, mevcut durumda bu verilere eriÅŸimi gereksiz olan çalışanlar var ise bu çalışanların eriÅŸim yetkilerinin kaldırmakta veya sınırlamaktadır. Åžirket, çalışanların kiÅŸisel verilerine sadece eriÅŸim ile yetkili olan kiÅŸilerin eriÅŸmesini saÄŸlamak adına gereken fiziki güvenlik önlemleri almaktadır.

  • Åžirket, iÅŸlenen kiÅŸisel verilerin hukuka aykırı yollarla baÅŸkaları tarafından elde edilmesi hâlinde, bu durumu en kısa sürede ilgilisine ve Kurul’a bildirmektedir.

  • Åžirket, kendi tüzel kiÅŸiliÄŸi nezdinde Kanun hükümlerinin uygulanmasını saÄŸlamak amacıyla gerekli denetimleri yapmakta ve yaptırmaktadır. Denetimler sonucunda ortaya çıkan gizlilik ve güvenlik zafiyetlerini gidermektedir.

  • Åžirket, veri iÅŸleyen hizmet saÄŸlayıcılarının veri güvenliÄŸi konusunda farkındalığını saÄŸlamış olup; belli aralıklarla denetim yapmaktadır.

  • Åžirket’in, kiÅŸisel verileri aktardığı üçüncü ÅŸahısların da, iÅŸbu Politika ve KVK Kanunu hükümleri doÄŸrultusunda verileri hukuka uygun olarak iÅŸleme ve muhafaza etme ve verilere hukuka uygun olarak eriÅŸme yükümlülüklerini yerine getirmesinden KVK Kanunu’nun 12’inci maddesi uyarınca sorumluluÄŸu bulunmaktadır. Bu nedenle Åžirket, üçüncü kiÅŸilere veri aktarılırken yapılacak sözleÅŸmeler ve her türlü düzenlemede bu ÅŸartların saÄŸlanmasını ve kendisine denetim yapma yetkisi verilmesini içeren taahhütler almaktadır. Yine Åžirket tüm personelini kiÅŸisel verilerin üçüncü ÅŸahıslara aktarılması süreçlerinden doÄŸan sorumluluklar yönünden özel olarak bilgilendirilmektedir.

 

  1. Teknik Tedbirler

 

  • Çalışanlar, kiÅŸisel verilere hukuka aykırı eriÅŸimi engellemek için alınacak teknik tedbirler konusunda eÄŸitilmektedir.

  • Teknolojideki geliÅŸmelere uygun teknik önlemler alınmakta, alınan önlemler periyodik olarak güncellenmek ve yenilenmektedir.

  • Çalışan verilerinin güvenliÄŸini saÄŸlamak için gereken tüm makul önlemler alınmaktadır. Alınan önlemler, yetkisiz eriÅŸim risklerini, kaza ile veri kayıplarını, verilerin kasti silinmesini veya verilerin zarar görmesini engelleyecek ÅŸekilde kurgulanmaktadır. 

  • Bilgi sistemleri üzerinde kimlerin çalışanların kiÅŸisel verilerine eriÅŸtiÄŸinin tespit edilmesini saÄŸlayacak denetim izi gibi önlemler alınmaktadır. Bu kapsamda oluÅŸturulacak eriÅŸim kayıtları düzenli olarak kontrol edilmekte ve yetkisiz eriÅŸimlere yönelik soruÅŸturma mekanizmaları oluÅŸturulmaktadır.

  • AÄŸ güvenliÄŸi ve uygulama güvenliÄŸi saÄŸlanmaktadır. AÄŸ yolu ile kiÅŸisel verilerin aktarımında kapalı sistem aÄŸ kullanılmaktadır.

    • Anahtar yöntemi uygulanmaktadır.

    • Bilgi teknolojileri sistemleri tedarik, geliÅŸtirme ve bakımı kapsamındaki güvenlik önlemleri alınmaktadır.

  • Çalışanlara ait kiÅŸisel verilerin dizüstü bilgisayarlar gibi çeÅŸitli vasıtalarla iÅŸyerinden çıkarılması halinde gerekli güvenlik önlemlerinin alınması ve bu önlemler hakkında ilgili çalışanların bilgilendirilmesi saÄŸlanmaktadır.

  • Ä°ÅŸ birimi bazında belirlenen hukuksal uyum gerekliliklerine uygun olarak eriÅŸim ve yetkilendirme teknik çözümleri devreye alınmaktadır.

  • EriÅŸim yetkileri sınırlandırılmakta, yetkiler düzenli olarak gözden geçirilmektedir.

    • Çalışanlar için yetki matrisi oluÅŸturulmuÅŸtur.

  • EriÅŸim logları düzenli olarak tutulmaktadır. EriÅŸim, bilgi güvenliÄŸi, kullanım,  saklama ve imha konularında kurumsal politikalar hazırlanmış ve uygulamaya baÅŸlanmıştır

  • Alınan teknik önlemler periyodik olarak kontrol edilmekte, risk teÅŸkil eden hususlar yeniden deÄŸerlendirilerek gerekli teknolojik çözüm üretilmektedir.

  • Virüs koruma sistemleri ve güvenlik duvarlarını içeren yazılımlar ve donanımlar kurulmaktadır.

  • Teknik konularda bilgili personel istihdam edilmektedir.

  • KiÅŸisel verilerin toplandığı uygulamalardaki güvenlik açıklarını saptamak için düzenli olarak güvenlik taramalarından geçirilmektedir. Bulunan açıklarının kapatılması saÄŸlanmaktadır.

  • KiÅŸisel veriler yedeklenmekte, kiÅŸisel verilerin güvenliÄŸi saÄŸlanmaktadır.

  • Log kayıtları kullanıcı müdahalesi olmaksızın tutulmaktadır.

  • Siber güvenlik önlemleri alınmış olup; uygulanması sürekli olarak takip edilmektedir.

  • Ä°htiyaç oluÅŸtuÄŸunda sızma testi hizmeti alarak sistem zafiyetinin kontrolünün saÄŸlanmaktadır.

  • Taşınır bellek, CD, DVD ortamında aktarılan özel nitelikli kiÅŸisel veriler ÅŸifrelenerek aktarılmaktadır.

  • Saldırı tespit ve önleme sistemleri kullanılmaktadır.

  • Veri kaybı önleme yazılımları uygulanmaktadır.

  • Veri korunması ile ilgili ÅŸifreleme yapılmaktadır.

  • KiÅŸisel verilerin yok edilmesi geri dönüÅŸtürülemeyecek ve denetim izi bırakmayacak ÅŸekilde saÄŸlanmaktadır.

 

 

  1. Kişisel Verilerin Korunması Konusunda Alınan Tedbirlerin Denetimi

 

KVK Kanunu kapsamında, Åžirket veri sorumlusu sıfatına haiz olacak olup VERBÄ°S sistemine kayıt olacaktır. Yönetmelik’in 11’inci maddesinin 1inci fıkrasında “Türkiye’de yerleÅŸik olan tüzel kiÅŸilerin Kanun kapsamındaki veri sorumlusu yükümlülükleri, ilgili mevzuat hükümlerine göre tüzel kiÅŸiliÄŸi temsil ve ilzama yetkili yetkili organ veya ilgili mevzuatta belirtilen kiÅŸi veya kiÅŸiler marifetiyle yerine getirilir. Tüzel kiÅŸiliÄŸi temsile yetkili organ Kanunun uygulanması bakımından yerine getirilecek yükümlülükler ile ilgili olarak bir veya birden fazla kiÅŸiye görevlendirilebilir.”  ÅŸeklinde düzenleme yapılmıştır.

 

Åžirket, iÅŸbu politika ve bu politikaya baÄŸlı ve iliÅŸkili diÄŸer politikaları, bu politikalarda belirtilen iÅŸleme ve imha süreçlerini yönetmek üzere, aynı zamanda üst yönetim tarafından uyum için belirlenen aksiyonların yerine getirilmesinden sorumlu “KiÅŸisel Verilerin Korunması Komitesi” veya bu konuda sorumlu olacak kiÅŸi veya kiÅŸiler atanır.

 

Bu kapsamda ilgili kiÅŸi veya komite tarafından yürütülecek iÅŸler:

 

  • KiÅŸisel verilerin korunması ve iÅŸlenmesine iliÅŸkin süreçlerin dizaynına iliÅŸkin belgelerin hazırlanması, takibi ve bunların ilgili kiÅŸilerin onaylarına sunulması,

  • KiÅŸisel verilerin korunmasına ve iÅŸlenmesine iliÅŸkin dokümanların uygulanmasının temini ve gerekli denetimlerin yapılması,

  • KVK Kurumu ve KVK Kurulu ile olan iliÅŸki ve yazışmaların takibi hususlarıdır.

 

Åžirket tarafından, KVK Kanunu ve Veri Koruma Kurulu düzenlemeleri kapsamındaki tüm iÅŸ ve iÅŸlemlerin takibinden ve koordinasyonundan sorumlu asıl yetkili Satış Direktörü olmak üzere;  Finans Koordinatörü, Satış Sonrası Hizmetler Koordinatörü, Ä°nsan Kaynakları Müdür ve Proje Direktörü yetkili kılınmıştır. Her bir komite üyesi, departmanlardaki Ä°lgili Kullanıcıların Kanun ve Yönetmelik çerçevesinde hazırlanan iÅŸbu Politika ile Saklama ve Ä°mha Politikası’na uygun davranıp davranmadığını denetlemekle yükümlü olacaktır. Tüm komite üyeleri belirtilen periyodik imha sürelerinde Ä°mha Politikası doÄŸrultusunda gerçekleÅŸtirdiÄŸi iÅŸlemleri, Satış Direktörüne raporlayacaktır. Satış Direktörü tüm komite üyelerinin denetim ve iÅŸlem raporlarını yapılan toplantılarda Yönetim Kurulu’na sunacaktır. Karar alınmasını gerektiren durumlarda Satış Direktörünün de görüÅŸü alındıktan Yönetim Kurulu’nun karar almasını müteakip alınan karar uygulamaya konulacaktır.

 

  1. KİŞİSEL VERİLERİN İMHASI

 

Åžirket elde ettiÄŸi kiÅŸisel verileri;

 

  • Ä°ÅŸlenmesine esas teÅŸkil eden ilgili mevzuat hükümlerinin deÄŸiÅŸtirilmesi veya ilgası,

  • Ä°ÅŸlenmesini veya saklanmasını gerektiren amacın ortadan kalkması,

  • KiÅŸisel verileri iÅŸlemenin sadece açık rıza ÅŸartına istinaden gerçekleÅŸtiÄŸi hallerde, ilgili kiÅŸinin açık rızasını geri alması,

 

  •  Kanunun 11 inci maddesi gereÄŸi ilgili kiÅŸinin hakları çerçevesinde kiÅŸisel verilerinin silinmesi ve yok edilmesine iliÅŸkin yaptığı baÅŸvurunun Kurum tarafından kabul edilmesi,

  •  Kurumun, ilgili kiÅŸi tarafından kiÅŸisel verilerinin silinmesi, yok edilmesi veya anonim hale getirilmesi talebi ile kendisine yapılan baÅŸvuruyu reddetmesi, verdiÄŸi cevabı yetersiz bulması veya Kanunda öngörülen süre içinde cevap vermemesi hallerinde; Kurula ÅŸikâyette bulunması ve bu talebin Kurul tarafından uygun bulunması,

  • KiÅŸisel verilerin saklanmasını gerektiren azami sürenin geçmiÅŸ olması ve kiÅŸisel verileri daha uzun süre saklamayı haklı kılacak herhangi bir ÅŸartın mevcut olmaması,

 

durumlarında, ilgili kiÅŸinin talebi üzerine siler, yok eder ya da re’sen silinir, yok edilir veya anonim hale getirilir.

 

9.KİŞİSEL VERİLERİN İMHA EDİLMESİNE İLİŞKİN ALINAN TEDBİRLER

 

Åžirket ilgili kanun hükümlerine uygun olarak iÅŸlenmiÅŸ olmasına raÄŸmen, iÅŸlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kendi kararına istinaden veya kiÅŸisel veri sahibinin talebi üzerine kiÅŸisel verileri silebilir veya yok edebilir. KiÅŸisel verilerin silinmesi akabinde ilgili kiÅŸiler hiçbir ÅŸekilde silinen verilere tekrardan eriÅŸilemeyecek ve kullanılmayacaktır.

 

Åžirket tarafından kiÅŸisel verilerin imha süreçlerinin tanımlanması ve takip edilmesine iliÅŸkin etkin bir veri takip süreci yönetilecektir. Yürütülen süreç sırası ile silinecek verilerin tespit edilmesi, ilgili kiÅŸilerin tespiti, kiÅŸilerin eriÅŸim yöntemlerinin tespiti ve hemen akabinde verilerin silinmesi olacaktır.

 

Åžirket, kiÅŸisel verileri yok etmek, silmek veya anonim hale getirmek için verilerin kaydedildiÄŸi ortama baÄŸlı olarak aÅŸağıda belirtilen yöntemlerin bir veya birkaçını kullanabilir:

 

9.1.     KiÅŸisel Verilerin Silinmesi Yöntemleri

 

  • Hizmet olarak Uygulama Türü Bulut Çözümleri (Office 365, Salesforce, Dropbox)

 

Bulut sisteminde veriler silme komutu verilerek silinmektedir. Anılan iÅŸlem gerçekleÅŸtirilirken ilgili kullanıcının bulut sistemi üzerinde silinmiÅŸ verileri geri getirme yetkisi bulunmamaktadır.

 

  • Kâğıt Ortamında Bulunan KiÅŸisel Veriler

 

Kâğıt ortamında bulunan kiÅŸisel veriler karartma yöntemi kullanılarak silinmektedir. Karartma iÅŸlemi, ilgili evrak üzerindeki kiÅŸisel verilerin, mümkün olan durumlarda kesilmesi, mümkün olmayan durumlarda ise geri döndürülemeyecek ve teknolojik çözümlerle okunamayacak ÅŸekilde sabit mürekkep kullanılarak ilgili kullanıcılara görünemez hale getirilmesi ÅŸeklinde yapılmaktadır.

 

  • Merkezi Sunucuda Yer Alan Ofis Dosyaları

 

Dosyanın iÅŸletim sistemindeki silme komutu ile silinmesi veya dosya ya da dosyanın bulunduÄŸu dizin üzerinde ilgili kullanıcının eriÅŸim hakları kaldırılmaktadır. Anılan iÅŸlem gerçekleÅŸtirilirken ilgili kullanıcının aynı zamanda sistem yöneticisi olmadığına dikkat edilmektedir.

 

  • Taşınabilir Medyada Bulunan KiÅŸisel Veriler

 

Flash tabanlı saklama ortamlarındaki kişisel veriler, şifreli olarak saklanır ve bu ortamlara uygun yazılımlar kullanılarak silinir.

 

  • Veri Tabanları

 

KiÅŸisel verilerin bulunduÄŸu ilgili satırların veri tabanı komutları ile (DELETE vb.) silinir. Anılan iÅŸlem gerçekleÅŸtirilirken ilgili kullanıcının aynı zamanda veri tabanı yöneticisi olmadığına dikkat edilir.

 

 

 

 

 

9.2.KiÅŸisel Verilerin Yok Edilmesi Yöntemleri

 

  • Yerel Sistemler

 

Fiziksel Ortamda Yer Alan KiÅŸisel Veriler; Kâğıt ortamında yer alan kiÅŸisel verilerden saklanmasını gerektiren süre sona erenler, kâğıt kırpma makinelerinde geri döndürülemeyecek ÅŸekilde yok edilir.

 

Optik / Manyetik Medyada Yer Alan KiÅŸisel Veriler; Optik medya ve manyetik medyada yer alan kiÅŸisel verilerden saklanmasını gerektiren süre sona erenlerin eritilmesi, yakılması veya toz haline getirilmesi gibi fiziksel olarak yok edilmesi iÅŸlemi uygulanır. Ayrıca, manyetik medya özel bir cihazdan geçirilerek yüksek deÄŸerde manyetik alana maruz bırakılması suretiyle üzerindeki veriler okunamaz hale getirilir

 

  • Çevresel Sistemler

 

  • AÄŸ cihazları (switch, router vb.)

  • Flash tabanlı ortamlar

  • Manyetik bant

  • Manyetik disk gibi üniteler

  • Mobil telefonlar

  • Optik diskler

  • Veri kayıt ortamı çıkartılabilir olan yazıcı, parmak izli kapı geçiÅŸ sistemi gibi çevre birimleri

  • Veri kayıt ortamı sabit olan yazıcı, parmak izli kapı geçiÅŸ sistemi gibi çevre birimleri

  • Kağıt ve mikrofiÅŸ ortamları

  • Bulut ortamı

 

Verilerinin imhasına yönelik yöntemler kullanılmaktadır.

 

Åžirket re’sen kiÅŸisel verinin silinmesi, yok edilmesi veya anonim hale getirilmesine iliÅŸkin re’sen karar alacak olup, seçmiÅŸ olduÄŸu kategoriye göre kullanacağı yöntemi de serbestçe belirleyerek Ä°ÅŸ bu politikanın 3. Maddesinde tabloda yer alan kiÅŸiler aracılığı ile kullanabilecektir. Ayrıca Yönetmelik’in 13üncü maddesi kapsamında ilgili kiÅŸinin baÅŸvuru esnasında kendisine ait kiÅŸisel verinin silinmesi, yok edilmesi yahut anonim hale getirilmesi kategorilerinden birini seçmesi halinde de ilgili kategoride kullanılacak yöntemler konusunda ÅŸirket serbesti içinde olacaktır.

 

 

 

  1.  SAKLAMA VE PERÄ°YODÄ°K Ä°MHA SÜRELERÄ°

 

Kurum tarafından, faaliyetleri kapsamında işlenmekte olan kişisel verilerle ilgili olarak;

 

Mevzuatta öngörülmüÅŸ bir süre olmaması halinde kiÅŸisel veriler aÅŸağıdaki tabloda belirtilen azami süre boyunca saklanacaktır. Bu süreler; ÅŸirketin veri kategorileri ve veri sahibi kiÅŸi grupları deÄŸerlendirilerek; bu deÄŸerlendirme sonucu elde edilen verilerin kanunlarda yer alan yükümlülüklerin yerine getirilmesini saÄŸlayacak ve azami Türk Borçlar Kanunu’nda yer alan zamanaşımı süresi (10 yıl) gözetilerek belirlenmiÅŸtir.

​

​

1.KİŞİSEL VERİ SAHİBİNİN BAŞVURU HAKKI

 

KiÅŸisel veri sahiplerinin KVK Kanunu’ndan doÄŸan haklarına iliÅŸkin baÅŸvurularının, KVK Kanunu’nun 13. maddesine uygun bir biçimde yazılı olarak veya KiÅŸisel Verileri Koruma Kurulu’nun (“Kurul”) belirleyeceÄŸi diÄŸer yöntemler ile tarafımıza iletilmesi gerekmektedir.

  • BaÅŸvurunuzda yer alan talepleriniz, talebin niteliÄŸine göre en kısa sürede ve en geç 30 (otuz) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır ve sonuç yazılı olarak ya da elektronik ortamda tarafınıza bildirilecektir. Ancak, iÅŸlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde, tarafınızdan KiÅŸisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret talep edilerek alınacaktır.

 

  • Åžirket tarafından, yapılan baÅŸvuru ve talep haklı görülmesi halinde gereÄŸi gecikmeksizin yerine getirilecektir. Yapılan baÅŸvuru ve talebin reddi halinde ise, red gerekçesi ilgili kiÅŸiye baÅŸvuru ve talep dilekçesinde belirtildiÄŸi ÅŸekilde yazılı olarak veya elektronik ortamda bildirilecektir.

 

  • Åžirket tarafından baÅŸvuru ve talebin red edilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde cevap verilmemesi hallerinde, ilgili kiÅŸinin baÅŸvuru ve talep cevabını öÄŸrendiÄŸi tarihten itibaren 30 (otuz) gün ve her halde baÅŸvuru tarihinden itibaren 60 (altmış) gün içinde KVK Kurulu’na ÅŸikâyette bulunma hakkı vardır

 

  1. PERÄ°YODÄ°K Ä°MHA SÜRESÄ°

 

Verilerin iÅŸlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması ya da muhafaza süresinin sona ermesi halinde kiÅŸisel veriler, resen veya ilgili kiÅŸinin talebi üzerine veri sorumlusu tarafından silinir, yok edilir veya anonim hale getirilir.

 

Åžirketin periyodik imha süresi 6 aydır. Saklama süresi dolan kiÅŸisel veriler, iÅŸbu Politikada belirtilen imha süreleri çerçevesinde, 6 aylık periyodlarla iÅŸbu Politika’da yer verilen usullere uygun olarak imha edilir. Söz konusu sistemlerde bilgilerin tekrar geri getirilmeyecek ÅŸekilde, verilerin kaydedildiÄŸi varsa evrak, dosya, CD, disket, hard disk gibi araçlardan geri dönüÅŸtürülmeyecek ÅŸekilde silinecektir.

 

KiÅŸisel verilerin silinmesi, yok edilmesi ve anonim hale getirilmesiyle ilgili yapılan bütün iÅŸlemler kayıt altına alınır ve söz konusu kayıtlar, diÄŸer hukuki yükümlülükler hariç olmak üzere en az üç yıl süreyle saklanır.

 

Periyodik imha sürecinin takibi konusunda ÅŸirket verileri iÅŸlemeye baÅŸlamadan önce Veri Sorumluları Siciline kaydolmak, süreç boyunca tüm idari ve teknik önlemleri almakla yükümlüdür

 

  1. POLÄ°TÄ°KA’NIN YAYINLANMASI VE SAKLANMASI

 

Politika, ıslak imzalı (basılı kâğıt) ve elektronik ortamda olmak üzere iki farklı ortamda yayımlanır, internet sayfasında kamuya açıklanır. Basılı kâğıt nüshası da idari birim / insan kaynakları/ danışma da saklanır.

 

  1.  POLÄ°TÄ°KA’NIN GÜNCELLENME PERÄ°YODU

 

Politika, ihtiyaç duyuldukça gözden geçirilir ve gerekli olan bölümler güncellenir.

 

  1. POLÄ°TÄ°KANIN YÜRÜRLÜÄžÜ VE YÜRÜRLÜKTEN KALDIRILMASI

 

Politika, ÅŸirketin internet sitesinde yayınlanmasının ardından yürürlüÄŸe girmiÅŸ kabul edilir. Ä°ÅŸbu Politika’nın revizyon edilmesi veya yürürlükten kaldırılması halinde Politika’nın revizyon edilmiÅŸ hali veya yeni politika örneÄŸi ilgili yerlerde ve https://www.tags.com.tr//kvkk sitemizde ilan edilecektir.

bottom of page